شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۲۸
    546
  • ۰۲/۰۱/۲۰
    544
  • ۰۱/۱۲/۲۱
    543
  • ۰۱/۰۶/۳۱
    542
  • ۰۱/۰۳/۲۴
    541
  • ۰۰/۱۱/۱۰
    538
  • ۰۰/۱۰/۱۲
    537
پیوندهای روزانه

نتیجه ی مشاهده ی شخصی

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۲ ق.ظ


حس می کنید نگرانی در زندگی تان کم دارید؟ باشد. پس این را گوش کنید:

بخش زیادی از واکسن هایی که به بچه های ما می زنند، تولید هند است. هند عوضی رفیق اسراییل.

مراکز عریض و طویل تولید واکسن ما چه می کنند؟ یا برای حیوانات واکسن تولید می کنند یا کل هنرشان تولید قطره و واکسن فلج اطفال است. 


  • ۹۷/۰۲/۳۱
  • ۱۹۳ نمایش
  • شبگرد

نظرات (۶)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • جدا?! :/ 
    پاسخ:
    بله متاسفانه :(
    امیدوارم نتیجه این نباشه که واکسن کودک را جدی نگرفته و نزنید! 
    پاسخ:
    واکسن کودک رو جدی نگرفتیم ولی زدیم 😊
    نظر شما چیه؟ چرا واقعا خودمون تولید نمی کنیم؟
    واللا اینقدر با بعضی طلبه ها دست به گریبانیم که با تهییج فلان آخوند مدعی طب اسلامی و نهی فلان عطار طب سنتی مثل سنگ شدند و هرچی اصرار میکنیم حاضر نمیشن واکسن بچه ها رو بزنند.. با چه توجیهی؟ فلانی گفته با این واکسنا میخوان نسل شیعه رو کم کنن!! فلانی گفته با این واکسنا دشمن میخواد طول و عرض فلان جای بچه ام رو کم کنه ، پسفردا نازا بشه و نسل شیعه کم بشه..
    اینقدر نادان هستند که نمیفهمند با واکسن نزدن بچه رو در معرض هزار جور بیماری قرار میده و اصلا به کشتنش میده ، دیگه به باروری و نازایی نمیرسه.. تو هرچی هرکی به هرکی باشه وزارت بهداشت به خاطر اون آماری که دونه دونه سلامت بچه ها و مرگ و میرشون مهمه هیچ وقت با واکسن بچه ها شوخی نداره و جنس آلوده نمیریزه تو بازار.. 
    هیچکجای دنیا با نوزادان و کودکان که سرمایه های کشور هستن اینطوری برخورد نمیشه چه برسه به ایران! شاید تو فلان محصول غذایی و فلان تجهیزات پزشکی زد و بند باشه ولی واکسن چیزی نیست که کسی جرات بکنه پاش رو کج بزاره یا آلوده باشه. 
    بعضی وقتا از بحث کردن باهاشون خسته میشم.. میدونی دوستم میگه ولش کن! این آدم باید نسلش منقرض بشه.. دنیا جای آدم نادون نیست.. ولی گناه اون بچه طفل معصوم چیه که پسفردا به خاطر نادانیِ پدر و مادر احمقش باید هزار جور مریضی رو بگیره، فلج بشه.. باعث بیماری بقیه بشه.. ما با هزار بدبختی و خون دل تونستیم بعضی بیماریهای واگیردار خطرناک رو ریشه کن کنیم.. واقعا با خون دل.. حالا فلان طلبه ی احمق نمیذاره به بچه واکسن بزنن، بچه اومده بره مدرسه تو عمرش یک واکسن هم نزده! مادر احمقش با افتخار میگه نمیذارم بهش واکسن بزنن مسئولیتش با من.. حالا بچه خودش هیچی گناه اون بچه هایی که از این آلوده میشن و در معرض خطر قرار میگیرن چیه؟ 
    میدونی عمله اسرائیل و دشمن اتفاقا همون مدعی طب اسلامیه ، همون طلبه ای هست که داره با دروغ قال الفلان وحدیث جعلی داروهای علفی خودش رو به خلق الله میفروشه، دکون درست کرده برای خودش! ویزیتشون مثلا رایگانه اما کیلو کیلو علف به مردم میفروشن با قیمت گرون!!
     به جای اینکه پاشه بره مناطق محروم احکام طهارت و نماز و روزه رو به مردم یاد بده کله اش رو کرده تو کار پزشکی! بدون هیچ دانشی برمیداره حجامت میکنه، بادکش میندازه، ناف جا میندازه، آنوریسم آئورت رو پاره میکنه لخته ها عروق پای طرف رو میبندن، دو تا پای بیمار قطع میشه! بعد هم به هیچ کس جواب پس نمیده، میگه مگه من گفتم بیای پیشم؟!!! 
    بعد من بدبخت مثل چوب دو سر طلا باید از اون همکار فوق تخصص و پزشکم فحش بخورم که بیاااا! اینم اسلامتون!! 
    خدا لعنت کنه اونیکه تخم لق طب فلان و فالان رو انداخت تو دهن اینا.. دکون درست کردن.. 
    دست رو دلم نذار.. خدا به نسل آینده رحم کنه.. 
    درباره اینکه چرا خودمون که به فناوری هسته ای رسیدیم ولی هنوز در بعضی موارد مثل تولید همه واکسن ها در داخل اندر خم یک کوچه ایم ارجاعت میدم به این نکته (+) و خاک بر سر مدیر هامون!
    پاسخ:
    واقعیتش در مورد طب مدرن و اسلامی و سنتی، سعی می کنم حد وسط رو نگه دارم. یعنی هم از طب مدرن کمک بگیرم و هم از سنتی و اسلامی. قبل از استفاده از داروهای طب اسلامی و سنتی هم کلی مسخره شون میکردم و میگفتم یه مشت خرافه ی آدم های بی سواده. ولی چند مورد که استفاده کردم و جواب گرفتم دیدگاهم تعدیل شد. دلیل گرایش مردم هم فکر میکنم دیدن اثرات مثبتشه. البته حساب حکیم های بی سواد رو جدا میکنم از بحثم.
    نمونه ش اینکه کم خونی داشتم و قرص آهن اصلا بهم نمیساخت و حالم رو بهم میریخت. شروع کردم به مصرف قرص خون آقای تبریزیان. بعد توی آزمایش ماه هشت بارداری، اصلا کم خونی نداشتم. با اینکه قرص آهن نخوردم اصلا
    یا چند مورد دیگه که جواب گرفتم.
    خواهرم همکار شماست. به ایشون هم گفتم. کاش یکسری پزشک متعهد وقت میذاشتن و این دارو ها رو می دیدن و تست میکردن. حتما میشه به نتایج به درد بخوری رسید .
    صلوات بفرست دکتر. شما هنوز جووونید و کلی راه دارید با مردم دوست داشتنی قم :)

    مسائل طب به قول اینا سنتی بعضیاش از قدیم تو دست و بال مامان بزرگهامون هم بوده.. مردم به تجربه فهمیده بودن چی باید بخورن که بهشون بسازه یا چطوری و چی نخورن و بخورن که مریض نشن.. یعنی در حد تغذیه و پیشگیری رو منم قبول دارم اما بعد از بیمار شدن آخه این خزعبلات چه چیزیه؟ به خصوص اینکه بیمار این وسط از همه بیشتر آسیب میبینه! 
    قصه ی پر غصه ما اینه که واقعا چوب دو سر طلا شدیم! هم این طلبه ها و مذهبیا بهمون فحش میدن که طب غربیتون ال و بله! و هم همکارای متخصص و پزشکمون وقتی گندکاریای اینا رو میبینن کل اسلام رو میکوبن تو سر ما.. گیری افتادیم این وسط ما پزشکای به قولی مذهبی.. از دو طرف فحش میخوریم! خدا از باعث و بانیش نگذره که باعث وهن اسلام شدن.. 
    حالا از کجا معلوم تو همون قرص خونِ آقای تبریزیان قرص آهن نبوده باشه؟ 
    شما برای واکسن هندی اینقدر نگران و حساس بودی که نکنه چون هند با اسرائیل روابط سیاسی داره خطری داشته باشه! بعد چطور نسبت به دارویی که نه مطالعه علمی روش شده و نه استانداردهای غذا و داروی وزارت بهداشت رو طی کرده و نه ترکیب مشخصی ازش در دسته که بدونی عوارض دارویی و تداخلات داروییش چی هست! این رو اینقدر ساده برخورد کردی و استفاده اش کردی اونهم در بارداری؟!!  واقعا گلی به گوشه جمالت! من دیگه حرفی ندارم!:)
    پاسخ:
    نه اینطور  نیست. قبل از بارداری هم از یکسری داروهاش استفاده کرده بودم و به خاطر یکسری مسائل و برخوردها مطمئن شده بودم.
    قضیه رو ان شاء الله براتون در طول روز بصورت کامنت خصوصی می نویسم. اینکه اصلا چی شد که اعتماد کردم و...
    :)
    هند یکی از مقاصد تولید داروی ارزون قیمت در دنیاست. شما هر برندی رو اراده کنید می تونید اونجا جعل کنید و هر درصدی از ترکیبات دارو رو بخواهید براتون تولید می کنند. 
    پاسخ:
    از این گزاره ها چه نتیجه ای می گیرید؟ به نظرتون اعتماد بهشون معقوله؟
    معلومه نه! اصلا هرکی از هرجای دنیا می‌ره هند سفارش دارو میده هدفش کلاشیه. 
    پاسخ:
    تصور کنید، با این وضعیت رفتم یکی از مهمترین مراکز واکسن سازی مملکت، با خونسردی میگه واکسن هامون اکثرا هندیه! شما یه درصد تصور کنید که یه مرکز کاملا معتبر و دقیق سلامت صد در صد این واکسن ها رو آنالیز کنه! من که هر چی تحقیق کردم به نتیجه ای نرسیدم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی