شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۲۸
    546
  • ۰۲/۰۱/۲۰
    544
  • ۰۱/۱۲/۲۱
    543
  • ۰۱/۰۶/۳۱
    542
  • ۰۱/۰۳/۲۴
    541
  • ۰۰/۱۱/۱۰
    538
  • ۰۰/۱۰/۱۲
    537
پیوندهای روزانه

440

يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۴۵ ق.ظ


اگر به مغازه ای مراجعه کنید و در جواب درخواست شما برای کالای ایرانی، بگویند ایرانی نداریم ولی چند مدل ارزان دیگر داریم، چه واکنشی نشان می دهید؟

الف) کیف خود را به کله ی فروشنده می کوبم و می گویم گدا خودتی!

ب) بعد از جویدن ناخون ها، می گویم: وطن پرست باش و جنس ایرانی بیاور نقطه

ج) پشت چشم نازک کرده و می گویم ایرانی سه برابر خارجی هم باشد می خرم! بحث قیمت نیست

د) مغازه را ترک کرده و نارنجک را پشت سر خود پرت می کنم. در حالی که در پس زمینه ی تصویر مغازه در حال سوختن است، گوشی را به نت وصل کرده و نمایندگی کالای مورد نظر را جست و جو می کنم.


  • ۹۷/۰۴/۰۳
  • ۲۲۱ نمایش
  • شبگرد

نظرات (۳)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • من در این مواقع صورتم و کج و کول میکنم و میگم نه ممنون ایرانی میخواستم.

    :/ یه اتفاق بدی که یه بار برام افتاد این بود که رفتم لباسی بخرم،که خریدنش ضرورت داشت و نمیتونستم برم جای دیگه هم بخرم. خلاصه که اول کار از فروشنده خواستم ایرانی هاشو بهم معرفی کنه،بعد نهایتا به خاطر اختلاف قیمتها و وضعیت اقتصادی داغونی که داشتم مجبور شدم خارجیه رو بخرم. بعد خندید و گفت پس چی شد? پا پس کشیدی? یه خنده فاتحانه ای زد. هنوزم یادم میاد احساس حقارت بهم دست میده. 
    پاسخ:
    چه بی شخصیت...
    باید میگفتی ببخشید شما از چه ملیتی هستید که از ایرانی نخریدن من خوشحال میشید؟
    سود خارجیا خیلی واسه مغازه دارا بیشتره
    واسه همین بیشتر دوست دارن خارجی بفروشن
    پاسخ:
    بله همینطوره...
    ولی مشکلم بیشتر این بود که چرا وقتی ما سراغ کالای ایرانی رو میگیریم، فکر میکنن دنبال کالای ارزون هستیم.
  • درخت بلوط
  • جیم و دال
    پاسخ:
    همه ی گزینه ها!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی