شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۲۸
    546
  • ۰۲/۰۱/۲۰
    544
  • ۰۱/۱۲/۲۱
    543
  • ۰۱/۰۶/۳۱
    542
  • ۰۱/۰۳/۲۴
    541
  • ۰۰/۱۱/۱۰
    538
  • ۰۰/۱۰/۱۲
    537
پیوندهای روزانه

بشتابید! بشتابید!

جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۴۸ ب.ظ


بدون حرف اضافه برم سر اصل مطلب:

قرار شد کتاب ''جنایت و مکافات'' داستایفسکی رو با هم بخونیم. هرکی میل داره شرکت کنه، در کامنت ها اعلام آمادگی کنه.

بهترین مترجم برای این کتاب ظاهرا آقای صالح حسنیه که البته خودم این ترجمه رو ندارم و ترجمه ی نشر نگاه رو خریدم. بخش بندی کتاب رو ان شاء الله بعد اعلام دوستان، در یک پست جداگانه می نویسم.



  • ۹۷/۰۴/۲۲
  • ۳۵۹ نمایش
  • شبگرد

نظرات (۸)

  • آرزوهای نجیب (:
  • نمی‌دونم قراره چطوری پیش برین؛ ولی سعی می‌کنم دنبال کنم و همزمان با شما کتاب رو بخونم (:
    پاسخ:
    بسیار خوب 😊
    خب شما که به حرف من گوش ندادین گروه تلگرامی یا حداقل واتزاپی بزنین، تو وبلاگ نمیشه در مورد کتاب بحث کرد، به هر حال من شروع به خوندن کتاب کردم، در ضمن منم از فیدیبو کتاب رو گرفتم که همون انتشاران نگاهه با ترجمه آقای رستگار
    پاسخ:
    پیشنهادتون کاملا درست بود ولی من از تلگرام و واتس اپ استفاده نمیکنم. توی وبلاگ قبلا بحث های مشابه داشتیم و خوب بود.
    شما هستید ان شاء الله؟
    آره خب منم می خونم کتاب رو، بحثا رو هم ان شالله دنبال می کنم
    پاسخ:
    بسیار خوب. ان شاء الله استفاده کنیم از حضورتون
    عاقا قبول نیس
    منم میخوام خوب
    ولی تازه جنگ و صلح شروع کردم دیگه

    چند صفحه اس؟
    برنامه اش چقدره؟ 
    ببینم میتونم بیام یا نه
    پاسخ:
    اوه اوه. مخلوط جنگ و صلح و جنایت و مکافات چه شووود!
    ان شاءالله بزودی پستش رو مینویسم. امیدوارم که بتونید شرکت کنید 😊
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ما هم مشغول چالش یک عاشقانه آرام هستیم با بچه های اینستا
    :)) من عاشق خوندن جنایت و مکافاتم.تا صفحه 79 اش رو توی فصل امتحانات خوندم اون ترم، ولی مجبور شدم برم بدم کتابخونه
    من الان یادم نیست کدوم یکی رو خوندم ولی اومدم انگار از شما و اقای پیران هم مشورت گرفتم.
    پاسخ:
    به به. بسلامتی
    چه خوب. تابستونه وقت هست. ان شاء الله بتونی شرکت کنی 😊
  • سید رمضان حسینی
  • سلام
    می‌تونم جزئیات بیشتری از روند کار بدونم؟ می‌خوام بدونم اگر قبلا خوندم می‌تونم همراه بیام؟
    پاسخ:
    سلام
    بله حتما. یه پست جداگانه می نویسم. ان شاء الله که بتونید شرکت کنید 
    سلام
    چه ایده خوبی،امیدوارم بتونم همراهیتون کنم
    پاسخ:
    سلام.
    ان شاءالله... خوشحال میشیم
    یادش بخیر

    15-16 سال پیش خوندمش
    پاسخ:
    چه خوب
    ان شاءالله بتونیم از نظراتتون استفاده کنیم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی