شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۲۸
    546
  • ۰۲/۰۱/۲۰
    544
  • ۰۱/۱۲/۲۱
    543
  • ۰۱/۰۶/۳۱
    542
  • ۰۱/۰۳/۲۴
    541
  • ۰۰/۱۱/۱۰
    538
  • ۰۰/۱۰/۱۲
    537
پیوندهای روزانه

451

جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۸ ب.ظ


عوامل زیادی بر اخلاق یک مادر اثر گذاره: دلدرد شبانه داشتن یا نداشتن بچه، حساسیت غذایی داشتن، زردی داشتن در بدو تولد، مریض شدن های پشت سر هم، وضع مالی، مشکلات خانوادگی، افسردگی و...

پس وقتی نصف مشکلات دیگران رو هم نداریم، ژست من چه مادر خوبی هستم نگیریم :) 

این رو البته به خودم میگم.

پی نوشت:راستی، شما عروسک ایرانی قشنگ با کیفیت سراغ دارید؟ که بشه انداختش توی ماشین لباسشویی و بچه هم بتونه یا خیال راحت گازش بگیره



  • ۹۷/۰۴/۲۹
  • ۲۰۶ نمایش
  • شبگرد

نظرات (۷)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • بله من سراغ دارم
    حول چه قیمتی?
    پاسخ:
    چه خوب
    قیمت هاشون چقدر هست؟
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • http://sanjagh-ak.blog.ir/1397/04/03/پاسخ-به-سوال-کجایی-چرا-نیستی

    این لینک و ببینید.
    یه بافنده عروسک مذهبی هم هست که فوق العاده خوشگل عروسک میبافه. 
    توی اینستا پیج داره. aghigh8885
    ایشونم هستن dama_puppet
    پاسخ:
    ممنووونم
    عقیق رو فالوو میکردم قبلا. هی غر میزد توی پیج که چرا ملت هی دایرکت میزنن و وقتش پره و این حرفا. خوشم نیومد آنفالو شد.
    داما چه قشنگه. خودم دلم خواست
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • 30 40 50 60 70 80 90 100
    120 
    اینه رنج قیمتا 

    پاسخ:
    ممنون
    فقط یه اشکالی که دارن اینه که بیشتر جنبه تزیینی دارن
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • همه رو دیدین?
    اون بافتنیا محکم هستن.
    پاسخ:
    بله ولی کاموا در مقابل بزاق دهن بچه پرز پرز میشه. دوست دارم برای خودم بخرم :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • آهان الان جوابتون و دیدم :))
    عقیق کانال تلگرامم داره.قیمتاشو توش زده. آخی چی بی اعصاب بودن.
    پاسخ:
    تلگرام ندارم که ببینم متاسفانه
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • آهان.درست میگید.
    حالا بازم اگر چیز دیگه ای دیدم براتون میفرستم.
    پاسخ:
    ممنونم. لطف می کنی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :)))
    چه کار خوبی. خیلی خوشگلن 
    پاسخ:
    بله خیلی خوبن :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی