شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۲۸
    546
  • ۰۲/۰۱/۲۰
    544
  • ۰۱/۱۲/۲۱
    543
  • ۰۱/۰۶/۳۱
    542
  • ۰۱/۰۳/۲۴
    541
  • ۰۰/۱۱/۱۰
    538
  • ۰۰/۱۰/۱۲
    537
پیوندهای روزانه

452

شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۷ ب.ظ


تقریبا هشت سالیه که تلویزیون خیلی خیلی کم می بینم. در حدی که چند ماه آنتن تلویزیونمون خراب بود و اصلا به صرافت تعمیرش نمیفتادیم. دو شب پیش که توی مهمونی تلویزیون روشن شد، من و امپراتور نینی مثل ندیده ها نشستیم به تماشا. یادم نمیاد سریال کدوم شبکه بود ولی بازیگر مهراوه شریفی نیا بود که نقش یه دختر چادری رو داشت که با یه آرایش بسیار چندش، روبروی یه مرد نشسته بود و بازخواستش میکرد که چرا غیبش زده بود و چرا مادرش برای خواستگاری زنگ نمیزنه و ته ش با گفتن بیشعووور با هم آشتی کردن.

من بعد از دیدن این صحنه شاخ درآوردم از این سریال های آشغالی که صدا و سیما به خورد ملت میده. اصلا مباحث اعتقادی به کنار، واقعا شما حاضرید به همسرتون بگید بیشعور؟ من آدم مودبی نیستم ولی انصافا یادم نمیاد در تمام این سال ها، به خودم اجازه داده باشم محض شوخی حتی فحش بدم به همسرم. کاش یاد بگیریم صمیمیت معنی ش فحش دادن نیست. ‌به همه فحش بدیم، ولی به همسرمون نه!


+چرا اینقدر وقت کم میارم؟ چرا اینقدر خسته میشم؟




  • ۹۷/۰۵/۲۰
  • ۲۹۵ نمایش
  • شبگرد

نظرات (۵)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • واقعا سریالش مسخره است.
    نحوه آشنایی ها و ازدواجا. 
    اصلا حجاب و چادرم به ابتذال دارن میکشن.

    پاسخ:
    بله. زمانی که بچه بودیم، اینقدر مزخرف نبود صدا و سیما. شاید هم بوده و متوجه نبودم!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • شاید چون دست تنهایید و نی نی داری خودش چندین نفر و میطلبه.
    خدا به وقت و انرژی تون برکت بده
    پاسخ:
    ممنوونم...
    بله شاید... اینکه وقت ورزش رو ندارم، باعث میشه قوای جسمانی بیشتر تحلیل بره. کاش بشه وقتی گیر آورد!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • هعییی ...
    واقعا حرصم میگیره که بر میدارن سر بعضی کارکترها چادر می کنند
    چادری های شیک پوش،دوست پسر دار ...

    امروز توی خیابون، یه خانمی بود چادری، یه دکمه چادرش بسته بود، بقیه اش تو هوا بود. لباساش بدک نبود. ولی جوراب که نداشت. کلهم لاک دست و پا هم زده بود. 
    یا توی اینستا. داره منفجر میشه از حجم چادری های شیک پوش. بعضی ها آستینای چادرشونم میزنن بالا که آستین چه شون پیدا باشه. یادم میافته به ا نایی که میرفتن آبیاری پاچه ها شون و میزدن بالا. اصلا یه حالت مشمئز کننده ای داره
    پاسخ:
    خیلی بده آدم فازش مشخص نباشه. متنفرم از آدمایی که تکلیفشون با خودشون مشخص نیست.
    من دوستان خیلی خوبی دارم که پوششون هیچ سنخیتی با من نداره . با این حال اصلا نمیتونم چادری های جلف رو تحمل کنم.
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • بله ورزش خیلی شارژ می کنه آدمو
    پاسخ:
    خیلی.
    ولی چون نمیتونم سر ساعت خاصی برم، باید فکری کنم
    من هشت ماهه که خونم رو عوض کردم. و هشت ماهه که هنوز آنتن تلویزیون رو نصب نکردم. و توی یه شبکه ی تلویزیونی کار میکنم :))
    پاسخ:
    بسیار هم عالی :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی