شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۲۸
    546
  • ۰۲/۰۱/۲۰
    544
  • ۰۱/۱۲/۲۱
    543
  • ۰۱/۰۶/۳۱
    542
  • ۰۱/۰۳/۲۴
    541
  • ۰۰/۱۱/۱۰
    538
  • ۰۰/۱۰/۱۲
    537
پیوندهای روزانه

456

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۳۵ ق.ظ


دیدید توی فیلم ها، بعضی ها میرن از سر مزرعه، سبزیجات و میوه می چینن و تازه تازه میل میکنن؟ امپراتور نینی همچین اعتقادی داره. یعنی روی زمین نمیگرده که موی کهنه پیدا کنه و بخوره، بلکه مستقیم به سراغ کله میاد و اگر زود نجنبی، باید موی خودت رو در حالی که هنوز از کله ت کنده نشده، توی معده ی فسقلی ش پیدا کنی.

خب، فکر کنم حالتون به اندازه کافی بهم خورد در نتیجه با اندکی غر زدن در مورد قیمت پوشک، صحنه رو ترک میکنم‌:

قیمت پوشک مصرفی نینی که از برندهای ایرانیه، اولش سی و چهار بود، بعد شد چهل و پنج، آخرین بار هم پنجاه خریدیم. حالا میگن شده نود. در نتیجه هزینه پوشک ماهانه ایشون چیزی حدود چهارصد درمیاد. الحمدالله میتونیم پرداخت کنیم ولی به اکثریت آبرومند کشورمون فکر میکنم که حالا برای خرید یه پوشک هم هزار بار باید حساب کتاب کنن و از نینی شون خجالت بکشن. 

 


  • ۹۷/۰۶/۰۷
  • ۱۸۹ نمایش
  • شبگرد

نظرات (۴)

ما به کجا می رویم..

پوشک نکنید
ماها در قدیم ندیم ها کهنه شدیم، بزرگ نشدیم؟
والا
یه بارم یه چیز گرون میشه ما مردیم بزاریمش کنار
مثلا مادرا پوشک رو تحریم کنن، پدرا ماشین
بچه ها بستنی هایی که روز به روز دارن آب میرن
بزاریم این دلال ها بترسن
از خدا که نمی ترسن، از ما مردم بترسن
پاسخ:
قبل از تولد بچه و این داستان های ارزی، به استفاده از کهنه فکر کردیم. اون هم نه به خاطر قیمتش بلکه به خاطر سلامتی. بعد نتیجه گرفتیم بد نیست از فلان مارک پوشک استفاده کنیم. الان هم مشکلی نداریم و خیلی راحت می تونیم کهنه و لاستیک گره ای فیروز رو استفاده کنیم اگر این مساله ادامه دار باشه.
خلاصه اینکه مساله م پوشک نیست. مساله ناامنی روانیه و این نایاب شدن های کاملا عمدی


  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • عزیزم. قربون مشت های کوچیک شون که عاشق چپه (به کسره چ و پ) کردن موهاست.
    من که گفتم کهنه میخریم واسه بچه هامون و ماشین کهنه شور.
    یا خدا چه قدر زیاد
    پاسخ:
    :)
    فیروز داره کهنه ی آماده. خدا خیرش بده :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • واقعا فکر کردن به خرج های بچه،اگر فرض کنیم دهه چهلی هم بخواهیم بزرگش کنیم خیلی سخته.
    یعنی از همون سونوگرافی های دوران بارداریش گرفته که فقط یه قلم از خرج هاشه تا بقیه اش. مردم و روز به روز بیشتر میچزونن. حتی اونایی که توی چشم و هم چشمی و این بساطها نیستن. خیلی ها معطل نون شبشونن
    پاسخ:
    نمیدونم چی بگم...
    حس عذاب وجدان دارم نسبت به کل دنیا. اینکه کاری از دستم برنمیاد
    با یه بنده خدایی دیروز حرف میزدم که دو دوره نماینده کنگره امریکا بوده و همین کیس عجیب بحران پوشک رو براش گفتم. میگفت قدر این فرصت رو بدونید و به مادرا ضررای پوشکای پلاستیکی رو برا محیط زیست و سلامت بچه توضیح بدید. گفتم توی این اوضاع کسی اعصاب حرف شنیدن نداره. داره؟
    پاسخ:
    نه هیچکس اعصابش رو نداره.
    نه بخاطر قیمتش، بلکه به خاطر سلامت بچه باز هم دارم به استفاده از کهنه بچه فکر میکنم.
    پارسال که هنوز مادر نشده بودم، وقتی در مورد کهنه بچه میگفتم همه شوکه میشدن. حتی بعضی میگفتن امکان رشد باکتری ها وجود داره و...
    و اینکه آدم اگر دست تنها باشه سخت میشه. شست و شو و تطهیر هفت پارچه در روز که دستگاه کهنه شور هم نمیتونه انجامش بده هم سخته. بحث تخصصی مادرانه شد البته:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی