شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۲۸
    546
  • ۰۲/۰۱/۲۰
    544
  • ۰۱/۱۲/۲۱
    543
  • ۰۱/۰۶/۳۱
    542
  • ۰۱/۰۳/۲۴
    541
  • ۰۰/۱۱/۱۰
    538
  • ۰۰/۱۰/۱۲
    537
پیوندهای روزانه

ببینم؟

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶ ب.ظ


کسی The handmaid's tale رو دیده؟

اگر بله، ارزش دیدن داره به نظرتون؟ ژانر وحشت که نیست؟ پر از صحنه های نامناسب نیست که احیانا؟ 

اگر خدا بخواد قصد دارم دانلودش کنم که از شر دلار چهارده تومنی به دنیای قصه پناه ببرم!


  • ۹۷/۰۶/۱۳
  • ۲۹۶ نمایش
  • شبگرد

نظرات (۴)

ارزش نداره
پاسخ:
پس وقت صرف نکنم
سلام 
من نسخه دوبله ش رو از سایت لنز دیدم، فیلیمو هم داره 15 تومن ماهیانه حق عضویت میدین و برای خیلی از اپراتورها اینترنتش رایگانه اگه شمال شما بشه بهتر از دانلود کردنه و سانسور شده هم هست. 

به هر حال داستانش رو دوست نداشتم، ولی سریال های خوب زیادن مثلا سریال Godless یا سریال The Night of، یا سریال wire، الان اینا به ذهنم می رسه
پاسخ:
سلام.
ممنونم از توضیحاتتون
معمولا سریال و فیلم رو سعی میکنم نسخه اصلی ش رو ببینم ولی سایت فیلیمو رو باید عضو بشم
ولی عجیبه که اینقدر شهرت پیدا کرده این سریال.

رنکش خیلی بالاست. ولی نپسندیدم اصن. ژانر و محدوده موضوع رو بگید اگه بدرد بخور دیدم معرفی میکنم.
پاسخ:
بله خیلی تعریفش رو شنیدم. نمیدونم چرا بالاست اینقدر
یه سریال آروم و امیدبخش و سالم و بدون خونریزی و پاشیدن مغز ها به دیوار. ممنونم
پیر شدم فکر کنم!
به نظرم مثلا یه موسیقی اروم بذارید یه کم استراحت کنید
کهنسال شدین :)
پاسخ:
تا دیروز برنامه م همین بود وقت استراحت!
از امروز قطعش کردم بخاطر محرم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی