شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۲۸
    546
  • ۰۲/۰۱/۲۰
    544
  • ۰۱/۱۲/۲۱
    543
  • ۰۱/۰۶/۳۱
    542
  • ۰۱/۰۳/۲۴
    541
  • ۰۰/۱۱/۱۰
    538
  • ۰۰/۱۰/۱۲
    537
پیوندهای روزانه

464

جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۳ ب.ظ


قبل از اینکه دلار اینطور جنی بشه، لپ تاپ جدید خریدم و هنوزم که هنوزه حوصله ی نصب ویندوز جدید و دانلود درایوراش رو ندارم. لپ تاپ قدیمیه رو هم که روشن میکنم میگه: تو از اون زمانی که فکر میکردی جنبش های دانشجویی هم آدمن میومدی منو روشن میکردی، حالا بعد از اون همه سال هنوز روی روشن کردن منو داری؟ برو عامو. برو بذار بخوابم. در نتیجه مجبورم قید پست های طولانی رو بزنم.

علی الحساب یکی از کتاب هایی که اخیرا خوندم رو معرفی میکنم. ایشون کتاب هفته ی چهل و چند هستن.

هفته ی چهل و چند، ‌یکسری روایت مادرانه ست که به نظرم جذابن. تنوعی هم که در انتخاب راوی ها لحاظ شده زیاده و ما با مادرهایی با عقاید متفاوت روبرو میشیم. بعضی مادرها حسابی به دل میشینن و بعضی دیگه کفر آدم رو درمیارن. حالا چرا عنوانش هفته ی چهل و چنده؟ دوران بارداری چهل هفته ست و این عنوان اشاره به مدت زمان مادرانگی مادرها داره. به نظرم خوندنش جالبه حتی اگر مادر یا خانم نباشید! ناشر این کتاب، نشر اطرافه که تازه کاره و خوب هم کار میکنه. اگر کتابخوان حرفه ای هستیم، بد نیست این انتشارات رو زیر نظر داشته باشیم.



  • ۹۷/۰۷/۲۰
  • ۱۷۴ نمایش
  • شبگرد

نظرات (۲)

  • پشت کوهها
  • روزگار لب تاپ خسته ای که لهجه داشت

    پاسخ:
    بله. اگر به لپ تاپه رو میدادم سراغ نزدیک ترین سفره خونه ی محل رو هم میگرفت!
    بالاخره پیدا کردم این پست رو
    با گوشی اخر اومدم
    امروز تموم شد
    خیلی کتاب خوبی بود
    واقعا دلم نمیخواست تموم بشن
    انگار شخصیت من تو بیشتر روایتا وجود داشت

    پاسخ:
    خوش اومدی 😊
    خوبی این روایت ها اینه که ادم می فهمه خیلی از نگرانی ها مشترکه...
    ولی اخرش توی دلم موند که من این کتاب رو بهت هدیه بدم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی