شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۲۸
    546
  • ۰۲/۰۱/۲۰
    544
  • ۰۱/۱۲/۲۱
    543
  • ۰۱/۰۶/۳۱
    542
  • ۰۱/۰۳/۲۴
    541
  • ۰۰/۱۱/۱۰
    538
  • ۰۰/۱۰/۱۲
    537
پیوندهای روزانه

روز سوم

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۲ ب.ظ

 

نیم متر پست نوشتم و دستم خورد پاک شد. گویا غیر از خودسانسوری های خودم، نیروهای غیبی هم برای سانسورم تلاش میکنن :)

مطلب روز سوم رو با یکسری غر در مورد زندگی روزمره شروع کردم و با غر در مورد وضعیت جامعه به پایان بردم. ولی حالا که همش پاک شد، خودم و شما رو به تقوای الهی دعوت میکنم و اینکه بولت ژورنال داشته باشید چون خیلی خوبه. همین.

 

پی نوشت: از خدا میخوام که اسم بولت ژورنال رو نشنیده باشید و نتونید سرچ کنید چون نت قطعه! حس این آزار خوشاینده. البته شاید هم از افراد کلاسیکی باشید ای دی اس ال دارید. در این صورت شما رو با اینترنت جهانی تنها میذارم :)

 

  • ۹۸/۰۹/۰۴
  • ۱۴۷ نمایش
  • شبگرد

نظرات (۴)

  • یک مسلمان ...
  • دوباره بنویسید غرهاتون رو لطفا.

     

    +چقدر خوب بود Bullet Journal 

    انجامش میدم سال هاست اما اسمش رو نمی دونستم.

    حالا چرا اسم غربیش رو به کار می برین؟ خب قشنگ بگین پلان! :)))

    پاسخ:
    البته پلان هم انگلیسیه :)
    من هشت ماهه که ازش استفاده می کنم و واقعا خوبه! یکسری سایت و پیج هست که ایده های جدید برای بولت ژورنال یا به قول شما پلان دارن. کلی میتونید ایده بگیرید
    غرها هم بی پایانن. ان شاء الله مینویسم :) 
  • یک مسلمان ...
  • می دانم...مزاحی تلخ بود با وضعیت نا به سامان فرهنگی این روزها.

    اعصابم میریخت به هم وقتی میدیم مجری ها میگن تایم نداریم.

    چند روز پیش به خودم اومدم دیدم عه! چقدر راحت دارم می گم تایم... .

     

    میشه معرفی کنید لطفا سایت ها رو؟

    پاسخ:
    متاسفانه یکی از اون هایی هستم که ناخواسته کلمات انگلیسی به کار می برم. تقصیر اطرافیانه البته :)
    سایت ها رو باید دوباره سرچ کنم که متاسفانه اینترنت قطعه... 
    ان شاءالله وصل شد میفرستم براتون

    :)

    خداقوت.

    کاش بگذره این روزای سخت. نه میشه حرف زد نه میشه حرف نزد.

    بولت ژورنال هم خیلی باحاله. من از طریق خانم "الف" باهاش آشنا شدم. 

    پاسخ:
    من هم اولین آشناییم با بولت ژورنال با خانم الف بود :)
    ان شاءالله سلامت باشن 
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ان شاءالله ان شاالله ^____^

    دلمون واسشون تنگ شده.

    در پناه امام زمان عج الله باشند هر جا هستند.

    پاسخ:
    ان شاءالله :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی