شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۲۸
    546
  • ۰۲/۰۱/۲۰
    544
  • ۰۱/۱۲/۲۱
    543
  • ۰۱/۰۶/۳۱
    542
  • ۰۱/۰۳/۲۴
    541
  • ۰۰/۱۱/۱۰
    538
  • ۰۰/۱۰/۱۲
    537
پیوندهای روزانه

روز ششم

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰ ب.ظ

 

دقیقا همون لحظه ای که عجله داری، اتفاقات مسخره میان سراغت: در یخچال رو سریع باز کردم و شیرکاکائو، وسط آشپزخونه ترکید و همه چیز رو به گند کشید! دو تا از زیر استکانی های سرویس چای خوری مورد علاقه م، بیخودی افتاد و شکست! و یه لنگه جوراب، بین در ماشین لباسشویی و واشر عایقش قرار گرفت و در حین شست و شوی لباس، آب از ماشین لباسشویی فواره زد بیرون و مجددا کف آشپزخونه رو نابود کرد. بله ! موکتش رو جمع کردم و خدا میدونه کی بتونم بشورمش. قالی شویی هم طبیعتا برای شستن نیم وجب موکت به خودش زحمت نمیده. حالا فکر کن با این اعصاب له، اینستاگرام رو باز کنی و ببینی یکی از عزیزان فعال فرهنگی فیلم معرفی کرده و چند فعال فرهنگی دیگه (خدایا چقدر از این لفظ بدم میاد!) زیر پست جامه ها دریدن که این فیلم خیلی خفنه. خب من هم دیدم که دیگه قراره چی بشه؟ بشینم بعد از قرن ها یه فیلم ببینم!

چشمتون روز بد نبینه. فیلم رو دانلود کردم و با تماشای اون متوجه شدم، تجربه ی بدم در مورد فیلم های فرانسوی داره تکرار میشه. فیلم کثیفی بود و ترجیح دادم نصفه رهاش کنم. فقط بعدش فکر کردم این ها چطوری روی معرفی این فیلم ها رو دارن؟ یا اینکه من از پشت کوه اومدم؟

دیشب سری به اپلیکشن طاقچه زدم و حدس بزنید چیکار کردم؟ بله! یه کتاب عامه پسند ترجمه ای مزخرف خریدم و دانلود کردم و دارم می خونمش. در دنیای واقعی، وقتی می رم کتابفروشی به این کتاب ها نگاه هم نمی کنم ولی در دنیای مجازی، دست آدم آزاده برای نشان دادن برخی جنبه های تیره ی وجودش :) کتاب هم حجمش زیاده و باعث شده به خاطرش  کلی مربع تیک نخورده توی برنامه روزانه م داشته باشم و خب از این بابت شرمسار نیستم. چون من هم به هر حال ربات نیستم!

 

 

  • ۹۸/۰۹/۱۱
  • ۱۳۸ نمایش
  • شبگرد

نظرات (۲)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلاااام

    خداقوت :)

    این خرابی های یهویی :| خیلی ستمه

    حس نقاد فیلم بودن گرفتن بعضی ها امروزه ...

    با این بهانه هم دیدن هر فیلمی مجازه. هر فیلمی ...

    پاسخ:
    دو سه فقره ی دیگه این هفته داشتیم که الان یادم اومد :) مثلا خالی شدن ظرف زردچوبه توی کابینت!
    بله. کلا حوزه ی فرهنگ چون کنتور نمیندازه، همه کارشناس میشن
  • یک مسلمان ...
  • می تونم حدس بزنم اون فیلم فرانسوی سریال بینوایان بوده...؟ شایدم نبوده!

     

    + به قول نادر ابراهیمی در یک عاشقانه آرام، برنامه ی ما خیلی فراتر از کارهاییه که روی کاغذ میاریم. ما می تونیم هر روزی که خواستیم به این کارها عمل نکنیم و این یعنی امروز برنامه ما این بوده که به برنامه روزانه عمل نکنیم :)

    (نقل به مضمون بود، اصل کتاب همراهم نیست)

    پاسخ:
    نه سریال بینوایان نبود

    +آقای نادر ابراهیمی اگر به شیوه ی من برنامه ریزی می کرد، الان نصف یه صفحه هم داستان ننوشته بود. چه برسه به این همه شاهکار قطور :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی