شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۲۸
    546
  • ۰۲/۰۱/۲۰
    544
  • ۰۱/۱۲/۲۱
    543
  • ۰۱/۰۶/۳۱
    542
  • ۰۱/۰۳/۲۴
    541
  • ۰۰/۱۱/۱۰
    538
  • ۰۰/۱۰/۱۲
    537
پیوندهای روزانه

542

پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۴۹ ق.ظ

 

بعضی وقت‌ها حس می‌کنم که دارم از زیر آب به دنیا نگاه می‌کنم. همه چیز گنگه و رنگ‌ها قاطی‌ان. دیروز اینطور بودم. امروز هم همینطور.

دیروز کله‌ی صبح رفتم دانشگاه. تا خود ظهر مغزم روشن نشد و چند تا سوتی بدجور هم دادم. مثلا گفتم جمهوری چک از بازمانده‌های یوگوسلاویه. بنده خدا استاده فکر کنم روحیه‌ش نابود شد.

بعدش هم رفتم یه کافی میکس خریدم که شاید مغزم روشن بشه که نشد و در همین حین، کتک کاری دانشجوها رو می‌دیدم که گاهی به محوطه نمازجمعه می‌کشید و گاهی می‌رفت سمت کتابخونه مرکزی.

بعد کلاس، دانشگاه آروم بود ولی همه داشتن هم رو چپ چپ نگاه می‌کردن. منم همچنان خیال می‌کردم اون موجود نامرئی همیشگی‌ام. نبودم ولی.

حالا هم کله‌ی صبح پاشدم و به دو تا از استادها که رابطه خوبی باهام دارن، ایمیل زدم که با هم مقاله کار کنیم و چاه خودم رو عمیق‌تر کردم.

به هر حال زندگی داره می‌گذره.

 

  • ۰۱/۰۶/۳۱
  • ۱۳۷ نمایش
  • شبگرد

نظرات (۹)

هوم بعد از مدتها..

پاسخ:
کلا دست و دلم هیچ وقت به وبلاگ نمیرفت و نمیره. نمیدونم چرا

به اینستام نمیره البت...

میشه بپرسم به کجا میره؟

آدرسش رو لطف میکنید؟ با تشکر

پاسخ:
به دفتر گل گلی انتهای سمت چپ زیر میز. قبل مرگ باید آتیشش بزنم اگر نه وضعیت خوبی نمی‌شه 😂😂
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خیلی خداقوت

    سلااام سلااام

    دلم یه دور همی واقعی میخواد با کسایی که بهم‌آرامش میدن. آدمایی که بفهمن. بفهممشون

    پاسخ:
    سلاااام. ممنونم
    علی الحساب تا رسیدن یه دورهمی، ابتدا جای من دوغ و گوشفیل میل کنید. بعدش هم بریون بخورید. شش ماهه هوس کردم فقط برای همین دو تا بیام اصفهان ولی نمیشه! 
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :)) چشم چشم.

    خودم اصلا یادم نمیاد چند سال پیش خوردم.

    بریون و فکر کنم پارسال بود

    دوغ و گوشفیل اصلا یادم نمیاد :)))

    هوسم شد. 😋

     

    تشریف بیارید اینجا باهم بریم بخوریم.

    پاسخ:

    دست شما درد نکنه. 
    دوستان به جای ما. 
    البته من خودم دوغ و گوشفیل رو جدا میخوردم. لامصب دوغ های اصفهان واقعا لنگه نداره! 
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • به به 😋😋

    بریون هم شده غذای اعیون.

    همه چی بس گرونه ها، برای لاکچری بازی هر چند ماه یکبار میشه خورد. :))

     

    چه جالب که اینطوری میگید. قدیما خیلی میخوردیم. حالا اگر تو اینستا دست بلاگری چیزی ببینیم یادمون بیاد. دوغ و گوشفیل عزیز

    پاسخ:
    من هم آخرین بار دو سال پیش که اصفهان بودم امتحانش کردم. توی این دو سال چندین بار همه چیز دو برابر شده  :))
    حالا من هر جا میرم آمار خوراکی هاش رو بیشتر از هر چیزی دارم :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :)) دقیقا

     

    به به. سفر خواستم برم، باید بیام از شما آمار بگیرم 😋😋😋

    الان نظرم رو خوندم، به نظر میاد دوغ و گوشفیل و هم برای گرونی نخورده باشیم. ولی نه منظورم این بود اصلا حواسمون بهش نبوده. مظلوم واقع شده :))

    پاسخ:
    نه متوجه شدم منظور بریون بود.
    کاشان هم رفتید بگید آمار یه حلیم فروشی عالی رو بدم 😂
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • وای به به 😋😋 

    من از بعد ویار افتضاح بارداری خیلی شکمو شدم.

    پاسخ:
    پس لازم شد چند جا رو هم توی تهران و قم و مشهد معرفی کنم 😀
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • آقا هر چی دارید رو کنید.

    شماره تونم دارم.

    هر موقع رفتم سفر، یه زینگ میزنم. خواهشا در دسترس باش فقط. :))

    پاسخ:
    باشه حتما. فقط در زمینه جاهای دیدنی تخصصی ندارم. فقط خوراکی :)) 
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • حله :))

    پاسخ:
    :)) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی