شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۲۸
    546
  • ۰۲/۰۱/۲۰
    544
  • ۰۱/۱۲/۲۱
    543
  • ۰۱/۰۶/۳۱
    542
  • ۰۱/۰۳/۲۴
    541
  • ۰۰/۱۱/۱۰
    538
  • ۰۰/۱۰/۱۲
    537
پیوندهای روزانه

422

شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۱۶ ب.ظ

یکی از اشکالات تولیدات داخلی برای بچه ها، عدم تناسب سایز است. یعنی مثلا شما یک بلوز و شلوار سایز سه ماهگی میخرید ولی شلوارش مناسب سن یک ماهگی است. راه حل من چیست؟ هیچی. مهمان که می آید، اگر زیادی عزیز باشد می دهم شلوار را روی سرش بکشد تا برای بچه جا باز کند. بله!

  • ۹۶/۱۲/۱۲
  • ۲۶۳ نمایش
  • شبگرد

نظرات (۲)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام بانو. 
    اصولا من برعکسش و دیده بودم. :))
    عموما شلوارا خیلی بزرگ بودن.
    پاسخ:
    سلام :)
    هر چی من خریدم کِش شلوارش تنگ بوده. البته یه مقداریش هم حساسیت منه. بدم میاد رد کِش روی بدن بچه بمونه. عذاب وجدان میگیرم :))
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • البته اونی که من میگم از درازا بوده :) از عرض رو یادم نی.
    عزیزم ^_^ بایدم حساس بود. بدنشون پر از لطافته.
    مبارک نی نی :)) مامانی
    پاسخ:
    بله بلنده! آخرش باید پایینش رو تا بزنیم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی