شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۲۸
    546
  • ۰۲/۰۱/۲۰
    544
  • ۰۱/۱۲/۲۱
    543
  • ۰۱/۰۶/۳۱
    542
  • ۰۱/۰۳/۲۴
    541
  • ۰۰/۱۱/۱۰
    538
  • ۰۰/۱۰/۱۲
    537
پیوندهای روزانه

479

سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹ ق.ظ


هیچ وقت در تمام زندگیم، اینقدر احساس بی سوادی نکرده بودم. این روزها، این حس به قدری برام قویه که ترجیح میدم به جای حرف زدن یا نوشتن، سکوت کنم. 

خب آخه چرا الان؟ چرا الان باید چشمم باز بشه؟ درست در زمانی که وقت خیلی کمی برای خودم دارم و برای یادگیری، راهی ندارم؟ دیگه به شب بیداری هم نمیتونم امید ببندم چون به شدت روی اخلاق و حوصله ی آدم اثر گذاره و نمی پذیرم که مادر کم حوصله ای باشم...


  • ۹۷/۱۱/۲۳
  • ۱۸۳ نمایش
  • شبگرد

نظرات (۳)

سلام
خب بگید موضوع چیه ما هم بدونیم
ضمنا هیچ وقت دیر نیست مخصوصا برای کسب معرفت
پاسخ:
سلام
نمیدونم شاید زیادی از خودم انتظار دارم. ولی مشکلم اینه که زیر فشار کار و مسئولیت، وقتی برای یاد گرفتن ندارم.
یه سری مصداق براش نوشتم ولی پاک کردم. کمی خنده دار بود :) 
چرا ناشناس؟ 

هر جور راحتید
تجربه نشون داده وقت های مرده خیلی بیشتر از انتظار برکت دارند
از صوت سخنرانی یا کتاب های همراه استفاده کنید
موید باشید
پاسخ:
وقت مرده خیلی کم دارم. پیشنهاد کتاب صوتی خوبه. باید تستش کنم. ممنونم
به جای شب بیداری، به فکر روز بیداری باشید!
پاسخ:
روز از بعد نماز صبح بیدارم معمولا. یه روز برنامه م رو بنویسم سرتون گیج میره! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی