شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۲۸
    546
  • ۰۲/۰۱/۲۰
    544
  • ۰۱/۱۲/۲۱
    543
  • ۰۱/۰۶/۳۱
    542
  • ۰۱/۰۳/۲۴
    541
  • ۰۰/۱۱/۱۰
    538
  • ۰۰/۱۰/۱۲
    537
پیوندهای روزانه

سربالایی

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۱۲ ق.ظ


چند ماهِ پیش کارم رو تحویل دادم. دلیلش خوددرگیری رئیسم بود و البته از کسی که به واسطه ی آقازاده بودن آسانسوری رشد کرده، انتظار بیشتری نمیره. از اون روز تا الان، تحت فشار روانی شدیدم. متاسفانه من آدم کاری نکردن نیستم و این وضعیت داره دیوانه م میکنه. برای موقعیت های کاری جدید هم وسواس زیادی به خرج میدم و چندین مولفه رو در نظر میگیرم که مهمترینش اینه: جای شخص مستحق تری رو اشغال نکنم! من نمیتونم به خاطر احساسات شخصیم، موقعیت شغلی یه پسر جوون که قصد ازدواج داره رو اشغال کنم یا حقوقی رو دریافت کنم که فرق زیادی به حال زندگیم نداره ولی خانم یا آقای دیگه ای هست که به این حقوق برای گذران زندگیش نیازمنده. سازگاری کار با شرایط زندگیم هم مهمه و فقط امکان دورکاری دارم.  خلاصه اینجوریه که روزها و شب ها میگذره و من پریشون تر میشم. روزها که درگیر رسیدگی به امورات امپراطور نینی هستم و شب ها تا دیر وقت، ذهنم درگیر اینه که چه کاری ازم برمیاد؟ حتی گاهی برای خروج از این فضا به کار تباهی مثل ارشد خوندن فکر میکنم! قسمت ترسناک کار اینجاست که هرچه از فضای فعالیت مفید فاصله میگیرم، تغییراتی رو در روحیه م می بینم که باهاش بیگانه بودم تا الان. مثلا روز به روز بیشتر از فضای بحث های جدی فاصله میگیرم و موضوعاتی که بهشون فکر میکنم دم دستی تر و سطحی تر میشن.

این روزها بیشتر از هر روز دیگه ای، جای خالی خانواده م رو حس میکنم. خانواده ای که اگر بهشون نزدیک بودم یا حداقل هفته ای یه بار می دیدمشون، زندگی برام آسون تر میشد. به هر حال شرایط فعلی جور دیگه ایه و باید با تمام قوا جلوی مچاله شدن روحیه م رو بگیرم.


  • ۹۸/۰۳/۱۷
  • ۱۸۲ نمایش
  • شبگرد

نظرات (۵)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ان شاءالله که کار مناسب تون رو هم خدا میرسونه :*

    پاسخ:
    ان شاء الله... ممنونم🌷
    سلام
    واقعا لذت بردم که دیدم چنین ملاک هایی برای پیدا کردن شغل دارید خیلی ارزش داره
    ولی با این ملاک ها واقعا کاری رو می تونید با خیال راحت بپذیرید؟ یا اصلا پیدا میشه؟ البته من نمیدوم مهارت و تخصص تون چیه
    برای بیرون اومدن از این وضع لزوما کار هم نباید باشه که البته روحیات ادمها متفاوته ولی میشه آدم برای خودش کار و سرگرمی و دغدغه های جدید درست کنه
    ان شاء الله که خدا به نیت خوبتون نظر رحمت کنه و بهترین ها رو براتون مقدر کنه
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم از دعای خیرتون 🌷🌷
    با این ملاک هایی که دارم کار پیدا میشه ولی سخت پیدا میشه. برای نمونه، فرصت های شغلی زیادی سراغ دارم که رییس هاشون، ماه هاست که دنبال نیرو میگردن ولی پیدا نمیکنن. یا هرکسی که اون شغل رو میپذیره حداکثر سه ماه ادامه میده. نکته ی جالبی که متوجه شدم اخیرا اینه که آدم های کمی هستن که توی دورکاری دوام میارن و معمولا بعد از یه شروع عالی، عملکردشون ماه به ماه افت میکنه. چون توی دورکاری آدم با همکارها و محیط معاشرت نداره و کار بعد از مدتی خسته کننده میشه.
    در مورد سرگرمی و دغدغه های جدید هم اگر فرزندی نداشتم، میشد کاری کرد. من الان نیاز دارم به جایی برای کار کردن متعهد بشم و مجبور بشم وقتم رو تنظیم کنم. اگر فعالیت و سرگرمی دست خودم باشه، خیلی وقت ها با خستگی روزانه و بی خوابی های شبانه ی حاصل از بچه داری، ترجیح میدم در زمان آزادم استراحت کنم یا بی هدف توی اینستاگرام بچرخم... 
  • خانم الفــــ
  • سلام :)
    شاید بتونید بیشتر وقتتون رو بذارید روی مطالعه و تالیف یا ترجمه کتاب.
    پاسخ:
    سلام :)
    برنامه ی ترجمه ی کتاب داشتم ولی خیلی کند پیش میرفت به همون دلیلی که توی کامنت قبلی نوشتم. اونقدر در طول شبانه روز خسته میشم که اگر برای انجام کار متعهد نباشم به جایی، استراحت میکنم!
    برای تالیف کتاب هم، چندین ماهه درگیر چند مصاحبه م ولی هیچ جوره جور نمیشه و این بیشتر عصبانیم میکنه.
    ممنونم از پیشنهادتون☺️
    امان از خود درگیری ها نهاد ها و رییس ها
    پاسخ:
    بله
    امان.
  • خانم الفــــ
  • ان شاءالله بهترین ها برات پیش بیاد :)
    پاسخ:
    ممنونم
    ان شاءالله به دعای خیر شما پیش میاد ☺️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی