شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

شبگرد

روزهای زندگی یک شبگرد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۲۸
    546
  • ۰۲/۰۱/۲۰
    544
  • ۰۱/۱۲/۲۱
    543
  • ۰۱/۰۶/۳۱
    542
  • ۰۱/۰۳/۲۴
    541
  • ۰۰/۱۱/۱۰
    538
  • ۰۰/۱۰/۱۲
    537
پیوندهای روزانه

501

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۱ ق.ظ

در شش ماه گذشته، بابا هفته ای دو بار زنگ میزد و میگفت برو شناسنامه و کارت ملی ت رو عوض کن. منم هر بار میخندیدم که تابعیتم رو نمیگیرن ازم. حالا بماند که واقعا شرایطش رو نداشتم و کسی نبود آشوبگر اعظم رو نگه داره که من برم و برگردم. نتیجه اینکه حالا کارت بانکیم منقضی شده و اندوخته ی مالی م توی این کارت زندانی شده. بانک ها هم کارت ملی و شناسنامه م رو نمیپذیرن. چرا خب؟ :)

  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • ۱۷۳ نمایش
  • شبگرد

نظرات (۴)

اخه اونایی هم که ثبت نام کردن واسه کارت ملی هنوز موفق به دریافت  نشدن، واسه چی بریم عوض کنیم آخه

پاسخ:
دقیقا. مورد داشتیم هشت ماه پیش ثبت نام کرده ولی هنوز کارت شناساییش به دستش نرسیده! 
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ثبت نامش اینترنتی بود. 
    برای قسمت حضوریش هم می تونستید با یومونچه برید ولی. نمیشد یعنی? آخه در حد یه رب طول میکشید کارهاش داخل دفتر پیشخوان. زودی تموم میشد.
    ماها که چند سال پیش ثبت نام کردیم، همه کارامون دو سه ماهه تموم شد تا از ثبت نام تا اومدن کارت. الان ترافیک شده :)))
    پاسخ:
    یه مرحله رفتم دفتر پیشخوان که گفتن باید برم اداره ثبت. من هم بیخیالش شدم.
    با یومونچه برم؟ کنترلش سخته تنهایی و بیرون از خونه. 
    من الان رسما بدون کارت هستم بانکی هستم :)
    رمز اون یکی کارت هم یادم رفته! 
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • وای چه اعصاب خرد کن. 
    :)) ان شاءالله هرچه زودتر کارتون حل بشه.

    پاسخ:
    ممنونم. ان شاء الله :) 
  • صهــ ـبـا
  • سلام به همه تنبلا!
    منم یه تنبلم! [خنده]
    پاسخ:
    :))
    بابا متاسفانه وبلاگ رو نمیخونن که بدونن ما بیشماریم! 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی